Geplaatst: 28-09-2008 10:21
[112389]Klant informeerde mij via mail, dat de aanjager (kachel) voor de helft of helemaal niet werkt.
"stuursignaal naar de vermogenseenheid van de interieuraanjager ontbreekt"
Waar te zoeken, kachelweerstand of elders.
groet
Theo