Geplaatst: 12-10-2008 17:22
[113273]Beste renault profs motor loopt van af koud prima soms als je wat laag in toeren rijd dan schokt de motor wat tijdens iets gas geven .motor uitzetten na 5 min warme ,start gaat goed laat je de motor dan stationair draaien na 2 minuten of je rijd weg gaat de motor na 50 meter inhouden dan geen vermogen meer maar slaat niet af geef je dan gas ploft het wat in het luchtfilter na 1 minuut is het probleem dan weer weg en kan ik gewoon weer rijden tot de volgende warme start. Groet Leo