startprobleem

3 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2liter
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-10-2008 19:31

[113341]De Benz heeft last van het volgende probleem:als de motor in de opwarmfase zit en hij wordt uit gezet dan

wil hij niet meer aanslaan , als je hem toch start lijkt het soms of het ontstekingstijdstip veel te vroeg staat ploft soms in het luchtfilter. Slaat hij toevallig toch aan dan loopt hij vervolgens op een paar cil om vervolgens rond te gaan draaien.

De koude start is goed en als hij op bedr temp is geweest is er ook geen probleem meer.

De km stand is 180000 en wordt goed onderhouden.,

wie herkent dit probleem graag reactie