Geplaatst: 15-10-2008 13:53
[113460]Motor omgebouwd ivm lager schade, andere motor van schade auto gekocht en ingebouwd
Motor start en loopt goed, alleen met optrekken blijft hij hangen hier bedoel ik mee, als ik door trek is het net of hij even op een bepaalt toerental blijft hangen, waarna hij gelijk trekt door als of er niets aan de hand is,
Ik heb ook het iedee dat hij wat roookt als hij blijft hangen Zwart.
Heeft iemand een iedee waar ik het moet zoeken