Geplaatst: 15-10-2008 17:34
Ik heb een Seicento staan waarvan de koppakking is vv.
Deze is vv omdat hij hc's had in het expansievat en omdat hij koelwater verbruikte.
Ik hoopte dat daarmee ook het onregelmatig stationair lopen en bokken weg zou zijn maar helaas...
Als ik de auto start slaat hij direct aan en loopt keurig rond.
Na ruim een minuut begint hij onregelmatig te lopen en blijft dat ook doen.
Zowel warm als koud doet zich dit voor.
Ik heb reeds de bobines en map-sensor uitgewisseld zonder resultaat.
Ook het lostrekken van de temp-sensor en lamda veranderd niets.
Er gaat geen storingslampje branden (wel als ik de stekkers lostrek natuurlijk).Hij geeft geen obd-stekker helaas.
Ik heb de distributie afgetekend en hetzelfde gemonteerd omdat ik voor de krukas geen merkteken kon vinden.
Wie heeft er de gouden tip?
Groetjes Danny.