Geplaatst: 17-08-2008 19:11
hoi ik ben cor en bezit een chrysler pt cruiser 2001 nu werken mijn electrische ramen achterin niet,zowel links als rechts niet nu zit er voorin een lock/unlock knop om ze achterin in en uit te schakelen maar dit werkt niet.wat zou het probleem zijn??? wie heeft er veel verstand van de pt cruiser?? en weet dit toevallig?? de knopjes achterin werken ook niet.Vraag twee? wat zijn de kosten om de distriebutie snaar te laten vervangen het is een automaat>
bedankt avast.