Geplaatst: 03-06-2008 18:19
hallo, ik heb een probleem: als ik met mijn auto volgas geef dan gaat hij rond de 3000/4000 toeren gaat hij haperen ik denk dat het iets te maken het heeft met mijn lucht/benzine maar ik heb al van alles gedaan : lambda-sonde verv. , brandstofdruk gemeten, bougies/kabels verv. brandsof filter verv. krukasstandsensor verv. maar ik kan het echt niet vinden zou iemand mij mischien kunnen helpen? alvast bedankt. Gr. Mark