Geplaatst: 21-02-2008 22:24
[99511]als motor koud is start hij goed de ploblemen beginnen na zo,n 20 /30 sec dan begint hij slecht te lopen en in te houden .
stappen motor probeert nog bij te regelen en slaat dan af.
opnieuw starten gaat dan niet maar na zo,n 3min dan is ie weer te starten loopt even goed ook met gasgeven dan na zo,n 10 sec begint het weer.
lambda en sensor koelvloestof ecu is vervangen.
map en gasklepsensor zijn goed .
wie heeft een idee wat het kan zijn