Geplaatst: 22-02-2008 9:57
Hallo
Ik heb een ford mondeo hier staan en deze (verzuipt tijdens het starten).
Als ik de auto wil starten slaat deze niet aan.
Als ik vervolgens de injector stekkers er af haal en dan weer start slaat hij heel even aan.
Als ik vervolgens de in jectors weer aan sluit slaat de auto wel weer aan.En als we dan het co enz meten geeft deze wel goede waardes aan.
Zelfs als de auto net gelopen heeft wil deze nahet uitzetten na enkele seconde al weer niet aanslaan.
Ook mist de motor vermogen tot ongeveer 3000 rpm.
reeds vervangen sensoren. gasklep positie ensor
bijde temp sensoren
lucht massa meter.
Graag zie ik jullie reacties/ervaringen met deze storingen tegemoet.