Geplaatst: 19-03-2009 19:38
Probeer het eens met beperkte activering. Je kunt daarmee de binnenbeveiliging (interieursensor) uitzetten. Weet zo uit m'n hoofd niet hoe je dat moet activeren, kijk even in het instructieboekje. Beperkte activering gebruik je normaal als de auto op slot zit met bv een hond of kind erin, of op alarm met een raam open.
Het is moeilijk een advies te geven. De sirene kan ook beginnen te loeien als deze zelf interne sluiting heeft, dat heb ik een aantal keren meegemaakt. Succes, Gevo67