Geplaatst: 24-02-2008 23:31
[99688]Het gloeilampje gaat smorgens soms niet branden maar dan gloeit hij ook daad werkelijk niet! Ik heb de deurschakelaar al vernieuwd, temperaatursensor nu blijft de relais van de regeleenheid nr 182 over deze regeld het gloeien blijkbaar de tijdsduur naar gelang de temperatuur van de motor. Heeft iemand deze regeleenheid al meer vernieuwd.
Ooh ja als hij warm is dan brand dit bewuste lampje van het gloeien altijd heel even maar als hij dat niet doet dan gaat het oliedruk lampje knipperen en dit heeft dan helemaal niet met de oliedruk te maken want die is perfect op dat moment!
Zou mij iemand aan een schema van deze gloei installatie kunnen helpen want bij mij staat er niks van in mijn boeken!