Geplaatst: 06-01-2009 15:21
Ineens werkt de afstandsbediening van het alarm/deurvergrendeling niet meer.Ik heb de batterij al vervangen (goed om geplaatst), het kleine ledje in de afstandbediening doet t wel, maar de auto reageert niet meer.
Met de sleutel werkt de centrale deur vergrendeling wel.
De auto is uitgerust met het NATS systeem. Er zit bovenop het Dashbord links en rechts een censor die rood knipperen als de auto afgesloten is. Een ervan doet t niet meer.Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn. BVD Eugene