Geplaatst: 26-02-2008 20:22
[99831]hoi
heb hier een tigra staan waarvan de 4de cilinder bijna niks aan de motor bijdraagt
de bougies zijn goed
de bougiekabels zijn goed
de bobine is goed
als ik de bougiekabel eraf haal met draaiende motor maakt het bijna geen verschil hij loopt stationair op 3 poten en met rijden en optrekken houd hij in en stottert hij ook valt motor wel eens uit met gas los laten.
hij verbruikt geen water
iemand ervaring met tigra blokjes?