Geplaatst: 25-01-2009 19:34
Hoi.
Ik heb de motor van mijn ford focus voor een andere(sloopmotor).
Hij is opnieuw ingelezen ed.
Hij loopt mooi en goed maar deze motor heeft veel minder trekkracht dan die andere,
Als ik het gas loslaat remt hij (naar mijn idee) te wijnig af op de motor.
Met een kleine paardetrailer kom ik amper aan tachtig.
Ben bang dat ik een uitgelubberde motor heb gekocht.
Of zou het een ander probleem kunnen zijn.
Als iemand iets weet hoor ik het graag
PS.het is een 1.8 TDDI