afstandbediening

2 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8tdci
Eerste inschrijving
januari 2007
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-07-2008 20:56

[108586]afstandbediening werkt plots niet meer, hebben al het batterijtje vervangen maar doet het nog niet

kan deze afstandbediening (zoals bij de oude mondeo) ook manueel aangeleerd worden of moet

dit met de ids ?

Alvast bedankt