Geplaatst: 24-07-2008 20:56
[108586]afstandbediening werkt plots niet meer, hebben al het batterijtje vervangen maar doet het nog niet
kan deze afstandbediening (zoals bij de oude mondeo) ook manueel aangeleerd worden of moet
dit met de ids ?
Alvast bedankt