Geplaatst: 06-02-2009 21:38
[121744]heren ik heb een bmw binnen gekregen die niet goed loopt ik heb de auto uitgelezen ik krijg de foutmelding van activering elektrische koelvloeistofthermostaat en cilinder rij 2 nou ik heb naar de bobine gekeken van cilinder 2 was goed toen ik naar de bougie keek van cilinder 2 nat nou ik heb de bougies van cilinder 1 gewiseld auto loop nu beter alleen ik krijg nu een andere foutmelding activering elektrische koelvloeistof blijf terug komen en foutmelding van brandstof afstelling blok 1 en 2 limiet overschreden de derde is grenswaarde branstof instelling blok 1 en 2 wie kan me er mee helpen