Geplaatst: 18-03-2009 0:06
[124815]ik heb een audi 1.8t staan die te weinig vermogen heeft , deze auto heeft een kapotte wastegate gehad .
deze is elders vervangen voor de wastegate van een audi tt maar sindsdien heeft de auto te weinig vermogen.
hij is daar terug geweest en daar is de wastegate iets verstelt zodat deze later opengaat.
is de turbodruk van een a3 en een tt gelijk ? weet er iemand de afstelwaarde van de bed.stang van de wastegate ? en hoe hoog is de standaard turbodruk ?
mvg
martijn