Geplaatst: 18-03-2009 20:08
[124860]bedrijfstemperatuur is perfect - tijdens rijden geen probleem blijft perfect op bedrijfstemperatuur - voertuig zwaar belasten stijgt temperatuur onmiddelijk naar maximale temperatuur - 1 minuut stationair laten draaien is temperatuur weer perfect op bedrijfstemperatuur - waterpomp nagekeken deze is in orde
heeft iemand hier een oplossing voor