Geplaatst: 21-03-2009 13:39
[125019]Verleden week verloor ik turbodruk, dit was makkelijk op te lossen, vacuumslangetje was lek . Bij het vervangen scheurde waarschijnlijk de brandstofretourleiding ,hier kwam ik achter bij het testrijden( wat en rotzooi, de diesel zat overal). Hierna alle retourleidingen vervangen. de auto liep weer als een zonnetje, 300 km probleemloos gereden. diezelfte avond valt de motor uit en is niet aan te krijgen, Ik denk dat het de aanvoerdruk is ,Weet iemand of de opvoerpompen wel eens stuk gaan ,of dat er een afsluiter ergens zit? ik las op internet dat er twee opvoerpompen op zitten?