Geplaatst: 01-08-2008 10:51
[108963]Hallo,
Wij hebben een probleem met caddy 1.4 (aex) deze auto is gestopt bij het rijden.
Gecontroleerd bij de dealer:
Onsteking getest
bobine getest
compressie gemeten
bougie's getest
Wij hebben de bobine vervangen en de kat
Als de auto koud is start die even en valt gelijk weer weg na heel lang volgas starten loopt even +/- 1000 toeren en valt weg en stinkt heel erg naar benzine.
Wie kan ons hier mee helpen
Alvast bedankt
Erik