loopt slecht

4 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.8
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 31-07-2008 9:55

ik heb hier een ford mondeo staan waar de motor niet helemaal lekker van loopt stottert afentoe

nu heb ik hem uit gelezen en de computer geeft de fout aan injectie timing zelf werk ik niet zoveel met diesels dus mijn vraag was hoe je dat goed af kan stellen


alvast bedankt