Geplaatst: 31-07-2008 9:55
ik heb hier een ford mondeo staan waar de motor niet helemaal lekker van loopt stottert afentoe
nu heb ik hem uit gelezen en de computer geeft de fout aan injectie timing zelf werk ik niet zoveel met diesels dus mijn vraag was hoe je dat goed af kan stellen
alvast bedankt