Geplaatst: 27-03-2009 21:57
Na het vervangen van de koelvin per ongeluk even sluiting gemaakt tussen + accu en massa
doordat mijn gereedschap weggleed
Daarna was de tijd en radio van het geheugen af en werkte de afstandbediening niet meer
sleutels opnieuw ingeleerd ,maar de afstbed lukte niet
Na een tijdje met contact aan ging de ECO modus erop ,maar die wil er niet meer af,nu werken de ramen
kacheldisplay enz ook niet meer
De instrumentenpaneel gaf storing geen motortoerental aan
Ik kon geen defecte zekeringen vinden