Geplaatst: 05-08-2008 13:13
hallo
ik heb een opel tigra staan die behoorlijk inhoud tot 3000 toeren
en daarna is er niks meer aan de hand.
Ik heb een maand of 2 geleden de luchtmassameter vervangen
en daarna was het probleem verholpen.
Nu is het probleem weer terug gekomen,
het lijkt mij dan toch sterk dat dat weer de luchtmassa meter is.
Heeft er iemand dit probleem wel eens vaker meegemaakt?
alvast bedankt.
Groeten van Rudolf.