Geplaatst: 28-03-2009 22:57
Deze auto heeft het probleem, dat als je rijdt met constante snelheid de auto flink schokt, als je dan gas geeft loopt hij weer regelmatig. Er komen geen foutcodes in de computer, en de waardes van de gegevenslijst zijn volgens mij allemaal in orde. Het maakt geen verschil of de motor warm of koud is. En de snelheid maakt ook geen verschil hij doet het bij 30 en bij 130 KM/uur.
Iemand een idee????