Geplaatst: 11-08-2008 15:29
[109531]Problemen met uitstroomtemperatuur dashbord.
Ook na resetten blijft het verschil tussen L&R 10 graden.
Rechts is kouder dan links. Airco werkt 100%.
Na uitlezen met kts volgende fout gevonden en gewist:
B1242 Luchtcirculatieklep stelmotor foutief.
Fout gewist en komt niet meer terug.
Probleem blijft echter. Het is een ecc echter de temperatuur kan
maar met 1 knop geregeld worden, dus L&R niet gescheiden.
Wie is er bekend met dit probleem?
Mvrgr, Pascal