Uitstroomtemperatuur

2 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 16v
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-08-2008 15:29

[109531]Problemen met uitstroomtemperatuur dashbord.

Ook na resetten blijft het verschil tussen L&R 10 graden.

Rechts is kouder dan links. Airco werkt 100%.

Na uitlezen met kts volgende fout gevonden en gewist:

B1242 Luchtcirculatieklep stelmotor foutief.

Fout gewist en komt niet meer terug.

Probleem blijft echter. Het is een ecc echter de temperatuur kan

maar met 1 knop geregeld worden, dus L&R niet gescheiden.

Wie is er bekend met dit probleem?

Mvrgr, Pascal