Geplaatst: 11-08-2008 18:25
Wie kan mij zeggen waar ik precies de distributie pen moet plaatsen .
Ik kan hety gat hiervoor niet vinden.
Ik denk dat deze achter de airco pomp zit maar wil dat wel graag zeker weten.
bedankt vast voor jullie reacties.
hekking