Geplaatst: 19-08-2009 23:01
[135523]hallo allemaal
aandrijfhoes links is gescheurt, nu demonteer ik de as los en valt deze in de hoes uitelkaar ? dat vindt ik wel heel raar kunje je deze weer in elkaar monteren de driepuntig vinger zitten los het veer ook en de halvekogel.
wie heeft er een oplossing voor
gr ronald