Geplaatst: 22-08-2009 17:19
[135697]hoi allemaal,
wie kan mij helpen bij het volgende vreemd probleem:
wij hebben hier een golf 3 1.9 tdi die erg stottert nadat men schakelt.
wanneer je heeel rustig gas opbouwt of snel acceleerd is er niets een de hand,
alleen na het schakelen stottert deze gigantisch!!
uitlezen geeft geen storing aan..
er zit geen 2-massavliegwiel op..
06-46374741