Gas inleren hoe moet dat.

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-08-2008 12:57

[109782]bij apk blijkt dat de auto op gas een te hoge co waarde te hebben, maar op benzine is alles goed.

deze auto heeft wel een gewone verdamper maar tussen de slangen van het gassysteem zit een stappenmotor

op een gasblok dus die zou ingeleerd moeten kunnen worden. zou iemand mij uit kunnen leggen hoe dat moet.

mvg. herman