Geplaatst: 15-08-2008 12:57
[109782]bij apk blijkt dat de auto op gas een te hoge co waarde te hebben, maar op benzine is alles goed.
deze auto heeft wel een gewone verdamper maar tussen de slangen van het gassysteem zit een stappenmotor
op een gasblok dus die zou ingeleerd moeten kunnen worden. zou iemand mij uit kunnen leggen hoe dat moet.
mvg. herman