Geplaatst: 25-08-2009 10:19
Er staat hier een corsa met het volgende probleem.
Vorige week:
Na een tijd rijden gaat eerst met mmg lampje branden en kort daarna gaat de motor slecht lopen en valt uit. is daarna meestal weer te starten
Uitgelezen en de egr klep geeft storing. De egr klep vervangen en de auto blijft op korte stukken goed rijden. Auto weer mee met de klant
Nu staat de auto weer hier, na ong 150 km is weer hetzelfde voorgekomen en is de auto weer uitgevallen en is niet meer te starten, afgesleept en eenmaal hier start de auto weer, maar loopt zeer beroerd, mmg lampje gaat weer branden.
Weer uitgelezen en de volgende storing komt naar voor: EGR klep positie verkeerd.
Iemand enig idee waar dit m inzit, het lijkt mij niet handig om de egr weer te vervangen (zit er 150 km in), maar ik ben verder ook door de ideeen heen.
Groeten Erik.