Geplaatst: 26-08-2009 0:00
[135938]Geachte Collegas. Zou Iemand Ons Kunnen Vertellen Dat Het Radiator Van De Verwarming Van Een Opel Corsa 1999 Veel Werk Is Om Te Vervangen? En Kan Eventueel Iemand Vertellen Wat Er Allemaal Moet Gedemonteerd Worden.mvg