Geplaatst: 27-08-2009 13:16
[136042]Goedendag mensen , wij hebben hier nogal een merkwaardige klacht ; Een klant heeft wel eens een lege accu , komt 2-3 keer in de maand voor , accu is nieuw en goed , en met terugzetten van het opladen viel ons op dat de koplampstellers werken , ZELFS met contact UIT !
Dit gaat zeker een minuut door , totdat wij de stekkers van de koplampstellers eruit trokken , weet iemand misschien hoe dit geschakelt is? Of sterker , heeft iemand dit wel eens meegemaakt?