Koplamp stellers bijven werken tot accus leeg is

6 reacties

Merk
Renault
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
3.0V6
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-08-2009 13:16

[136042]Goedendag mensen , wij hebben hier nogal een merkwaardige klacht ; Een klant heeft wel eens een lege accu , komt 2-3 keer in de maand voor , accu is nieuw en goed , en met terugzetten van het opladen viel ons op dat de koplampstellers werken , ZELFS met contact UIT !

Dit gaat zeker een minuut door , totdat wij de stekkers van de koplampstellers eruit trokken , weet iemand misschien hoe dit geschakelt is? Of sterker , heeft iemand dit wel eens meegemaakt?