8 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 15-08-2008 13:48
Moet een waterpomp vervangen van deze auto.. Wie heeft hier ervaring mee?
Volgens esitronic zit wp niet op riem?