Geplaatst: 19-08-2008 21:02
[110044]mijn probleem is dat de olie druk meter bij 2000 rpm net boven het rode gebied aangeeft en als motor 650rpm (stationair) draait is er totaal geen reactie op druk meter te bekennen, lampjes gaan er niet branden, de olie druk was wel goed tot voorheen.
echter nog geen motor problemen ondekt, geen rare geluiden.
wel gecontroleerd of pomp olie geeft, er komt olie in de koppen.
heb gedacht dat het mischien het overdrukventiel defect kan zijn.
nieuwe olie en olie filter hebben nog tot geen resultaat geboekt.
heeft iemand ervaring, de garage weet niet wat ze er mee aan moeten. (of heel hoge kosten maken op niets af aan)