Geplaatst: 25-01-2009 13:14
[120713]Hallo,
Pakweg iedere half jaar gaat het lampje van de controle werking motor branden.
De computer geet telkens dezelfde storing aan.
Het betreft "secundaire luchtstroom".
De excate code weet ik even niet meer.
Inmiddels is de klep al 1x gereviseerd en vervolgens vervangen door een nieuwe.
De boordcomputer gereset en opnieuw geprogrammeerd.
Echter de storing is nog steeds actueel; dwz komt ieder half jaar weer terug.
Heeft iemand ervaring, hetzij weet een (mogelijke) oplossing voor deze storing?
alvast bedankt,
Levi