Geplaatst: 20-08-2008 21:07
[110108]Ventilator slaat niet aan. Auto heeft geen airco. Temperatuurzender in Cilinderkop is goed. Relais bij radiateur is ook goed, maar ik krijg geen stuurstroom op deze relais, wel hoofdstroom. Komt deze stuurstroom uit de ECU? of van een andere relais?
Wie heeft dit meegemaakt?
Co