Geplaatst: 26-01-2009 10:28
hallo,
wij hebben van een opel corsa-c distr.ketting vernieuwd/set inlc tandwielen etc. ivm loszitten.
vanaf dat moment ging storingslampje branden met foutcode nokkenassensor p0340.. met omschrijving hoge input..
na verschillende controles en metingen hebben we deze sensor vernieuwd met als gevolg: foutcode blijft maar met omschrijving
lage input...??? contact gehad met opel dealer hier en weer een nieuwe sensor besteld en na montage van deze nog steeds dezelfde
foutcode...heeft iemand toevallig dit ook meegemaakt of kan iemand ons een tip geven?
mvg
Team autosprint