Geplaatst: 07-04-2008 21:53
beste monteurs
deze golf loopt mooi stationair maar na een tijdje gaat hij steeds langzamer lopen tot hij afslaat
ook als je voor de bocht terugschakeld slaat hij vaak af
weet iemand toevallig waar ik het beste kan zoeken
bvd levien