Geplaatst: 13-05-2009 11:30
[128546]Basisafstelling van gasklep lukt niet (geeft ook foutmelding afstelling niet geslaagd)
1400 benzine AEX motor met mechanisch bediende gasklep.
wanneer afstelling word geactiveerd in blok 98 gaat hij nagenoeg onmiddelijk in ERROR
soms komt er kort de melding ADP Run , meestal ziet men niets dan "error" in dat veld
heb nog al afstellingen gedaan zonder problemen maar het lukt nu niet.
wagen had klacht schommelend stationair toerental, klep gekuisd en blijkbaar is probleem nu wel weg maar wou basisafstelling doen en nu staat daar een foutmelding van.
wie weet raad?