Geplaatst: 14-04-2008 12:37
[102802]Beste mensen,
Ik heb hier een Golf I met een probleem staan waar ik even niet uiktom.
Mogelijk dat een van jullie me mischien zouden kunnen helpen.
Het zit namelijk zo dat de motor tijdens het rijden uitvalt, dit gebeurt ook stationair.
Tijdens het rijden valt de motor uit, vervolgens start hij daarop de enen keer makkelijk en ander
keer moeilijk.
Ik heb al de bougies, bougiekabels, rotor, verdelerkap, brandstofopvoerpomp (wat op de blok zit), brandstoffijnfilter vervangen, maar het probleem blijft zich voordoen.
Mijn vermoedens gaan uit naar een zwarte filter die na de opvoerpomp is bevestigd, dit onderdeel
is mij niet bekend. Deze leid naar de caborateur en naar de retour. Ook zou het zo kunnen zijn
dat er misschien iets mis is met de caborateur.
Misschien dat een van jullie dit bekend voor komt of ervaring mee heeft en mij het een en ander
zou kunnen vertellen/toelichten.
Hartelijk bedankt alvast!!!
Groetjes,
Jay