Geplaatst: 31-03-2009 21:24
Beste Peter,
Ik heb een probleem met onze espace.Als wij de motor starten dan is de display gewoon zichtbaar na enkele seconden valt deze even weg en schiet dan weer goed. Dan enkele seconden daarna valt hij weer even weg en schiet dan opeens weer aan. Daarna is het meestal over. De laatste paar dagen wil het nog wel eens gebeuren dat hij helemaal zwart blijft. Als ik dan bij een stoplicht sta en ik zet hem even uit en dan weer aan dan is het meestal weer weg.
Heb jij enig idee wat er aan de hand is ?
Kan jij hem eventueel maken ?
Graag je reactie,
mvg,
Marco Polderman