Geplaatst: 09-03-2009 19:52
Dit is een 16v motor neem ik aan.
Wat ik een keer gehad heb is dat de spanrol van de distributiesnaar stukgelopen was,ik bedoel het kleine snaartje tussen de nokkenassen.
Hierdoor verloopt uiteraard de timing waardoor er af en toe een drukgolf in het inlaatspruitstuk ontstaat en dat pikt de vacuumsensor niet.
Klink raar,maar ga maar eens kijken.
Succes