Geplaatst: 11-10-2008 11:19
[113200]Hallo medeforumers!
Ben hier nog maar net maar heb een vraagje voor jullie.
Heb hier een bmw staan waarvan de stoelverwarming van de bijrijderskant het niet doet. Heb geen tot nauwelijks verstand van het systeem en zou graag willen weten wat het probleem kan zijn.
Zou iemand mij kunnen zeggen wat en waar ik moet doormeten of evt moet loshalen?
Mvg, Renier