Geplaatst: 13-10-2008 9:09
[113300]Hallo ,Ik krijg deze week een transporter T3 met 1900 motor binnen (motorcode niet bekend) welke witte rook produceert. Zover ik begrepen heb van klant is de linker cilinderrij lek ( heeft luchtdruk op cillinders gezet en koelsysteem begon te borrelen) .
Daar ik van deze auto geen uitgebreide gegevens heb betreft de- en montage van de cillinderkop en pakkingen vraag ik of collega's misschien gegevens hiervan hebben ,zoals moet ik motor er uit laten zakken of kan dit gewoon aan de auto en waar moet ik o.a. op letten
alvast bedankt
Bennie