12 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 14-10-2008 15:49
[113391]na het vervangen van de remblokken.voor en achter.is het rempedaal tot de bodem in te trappen bij lopende motor.zonder lopende motor in top en hard.
wie weet de oplossing