Geplaatst: 14-10-2008 20:50
[113422]Vraag
wie weet of je dubbel glas van een camper mag /kan beplakken met zwarte folie
ik hoor verschillende berichten van wel mogelijk tot niet doen ivm warmte verschil en daar door kan ruit barsten
mag het nu wel of is het af te raden