2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 16-10-2008 19:58
[113542]Ik zit met het vogende probleem.
Bij 60 km/u treed er een hinderlijke brom op, die volgens mij ergens achter wegkomt. Als je hrder gaat rijden, wordt de brom behoorlijk minder., (wiellagers??)