Geplaatst: 16-10-2008 11:27
[113513]vriend heeft deze mooie bus gekocht maar als ik er in rij op de snelweg lijkt het wel of dat hij meer toeren
maakt dan eigenlijk hoort. bij 120km/u bijna 4000t/min dit lijkt mij toch echt te veel?
nu hebben ze nieuwe motor geplaats voor hij hem kocht kan dit er mee te maken hebben?
op kenteken staat 1.0d 57kw?