hoogtoerental

5 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Transporter
Type
Onderwerp
Motorcode
2.4
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-10-2008 11:27

[113513]vriend heeft deze mooie bus gekocht maar als ik er in rij op de snelweg lijkt het wel of dat hij meer toeren

maakt dan eigenlijk hoort. bij 120km/u bijna 4000t/min dit lijkt mij toch echt te veel?

nu hebben ze nieuwe motor geplaats voor hij hem kocht kan dit er mee te maken hebben?

op kenteken staat 1.0d 57kw?