Geplaatst: 18-10-2008 17:04
hallo,
ik heb hier een bmw 320 staan die veel te veel brandstof verbruikt, en bij stationair dan galopeerd de motor
en co is 9% dus das te hoog, iemand enig idee waar door dat kan komen
en is geen luchtlekkage, katalisator zit er ook op filters en bougies alles is vervangen en kheb ut gasklephuis schoongemaakt was wel vies van binnen en
de bougies waren nat van het benzine???
khoop dat dit een bekent probleem is dan kan ik ut verhelpen
bvd, jeff