bmw 320 slecht stationair lopen en te hoog co

7 reacties

Opgelost

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
E30
Onderwerp
Motor
Motorcode
320
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-10-2008 17:04

hallo,


ik heb hier een bmw 320 staan die veel te veel brandstof verbruikt, en bij stationair dan galopeerd de motor


en co is 9% dus das te hoog, iemand enig idee waar door dat kan komen


en is geen luchtlekkage, katalisator zit er ook op filters en bougies alles is vervangen en kheb ut gasklephuis schoongemaakt was wel vies van binnen en


de bougies waren nat van het benzine???


khoop dat dit een bekent probleem is dan kan ik ut verhelpen


bvd, jeff