Geplaatst: 19-10-2008 22:58
[113738]Ik heb een BMW compact 1800cc ti die al een paar keer niet meer wilde starten nadat de motor goed warm gereden werd.
Ik krijg hem wel aan de praat maar op traagloop wil hij niet blijven draaien. Omdat het ook een automaat is, geraak ik dan ook niet weg. Na een lange tijd lukt het dan plotseling wel en dan is er ook geen vuiltje meer aan de lucht. Hij rijd zeer vlot en trekt geweldig goed op. Wanneer er gewoon gereden wordt dan is het nog niet gebeurd, maar wanneer er sportief doorgetrapt wordt dan gebeurt het meestal. Het lijkt alsof er een startonderbreking ingaat zolang er geen gaspedaal ingetrapt wordt.Iemand dit al eens voor gehad???
Groeten cris.